miercuri, 25 iulie 2007

Prim post

Ca prima partida de sex, vine si primul post din primul meu blog. Nu am sa ma abtin de la niciun cuvant obscen. Acum sunt singura cu vinul meu demidulce, si ma doare in pizda daca o sa fiu citita sau nu. Mi-am facut blog, sa povestesc despre cum a trebuit sa ma fut eu, ca sa am tot ce am, inclusiv Passatul din garaj.
Acest prim post se incheie aici.
Stay tuned.

23 de comentarii:

Ana spunea...

:) Bine ai venit in minunata blogosfera :))
De abia astept sa te citesc..;)

blackmetal spunea...

:)
începe bine. se prefigurează povestiri interesante.
offtopic: foarte mişto vw passat. din păcate, eu nu am cu cine să... ca să-mi facă cadou unul! aşa că mi-am luat dacie. :D
1 - 0 pentru tine.

Anonim spunea...

ai supt mult pt un passat?

Anonim spunea...

vb cam obscen......u te respecti?pacar putin!noi citim da.....

Anonim spunea...

esti tare! traieste-ti viata!

Anonim spunea...

si daca m-a prinzi fute-ma si pe mine

empty spunea...

Adrian .. lasa frate ca shi dacia e buna... orice masina e buna da sa fie a ta... pula mea eu am matiz futemas in el... cutie pe 4 rotzi... ce sa mai zic de passat... its a dream ... bravo tie ella

Anonim spunea...

cat se mai suge pentru un passat ?

Anonim spunea...

ce sa mai dam atata in vrajiala esti o curva penala fa... nush ce vorbiti cu pramatia asta duten morti mati de nespalata dreq . SOBO

Ella spunea...

sobo, mai fa vreo 3-4 clase, si apoi lasa commentul din nou. te pup

Matei spunea...

Ella esti tare! Ba nu tare..geniala! daca blogul asta chiar este real si nu este doar o sceneta prea bine jucata ai un 10! poti sa stai jos ;)
nimic nu atrage mai mult decat o TIPA care vorbeste MURDAR.so keep on goin'. Lights - Camera - Action!daca e ceva care lipseste deocamdata blogosferei noastre sigur e tupeul!

Anonim spunea...

...ma lasatzi fata in pace macar e realista...a dat o reteta tuturor celor care vor sa se ajunga ....;)

Anonim spunea...

shi apropo cum as putea sa te contactez...;)???ella[oras..??]

danigrosu spunea...

esti inteligenta si asta te face foarte interesanta .

Anonim spunea...

sigur nu esti bulangiu?

Anonim spunea...

of, of..... unde gasesc o fata ca tin, mancati-as pizda ta

Anonim spunea...

in trecere pentru prima data. si ca sa fiu in ton cu tine, refulez si eu la tine in blog.
m-am suparat groaznic de tare pe un prost care astazi mi s-a bata in fata la coada la lapte. as fi vrut sa l injur...dar la internat ne au invatat sa nu jignim. chiar daca am avea motive intemeiat sa o facem. de aceea am tacut si m am suparat. l am apostrofat in gand sperand ca cineva il va pedepsi.

aprozar: asa de circumspect esti tu?
foarte tare ideea ta. place si prind la public.

Anonim spunea...

rebela,capitalista,comunista,un telefon pe vremuri se numea curva...cumva de lux.CARE ESTE TARIFUL TAU.unde te gasim.

Anonim spunea...

Esti dur...Adica chiar esti dur. Cred ca te-ai futut pentru prima data si asa ai fi vrut sa fie, dar cred ca ai futut-o pe mata-mare!!!!!!!!!E dura aia cu tanti Lucica =)))

Anonim spunea...

Citind toate comentariile nu m-am putut abtine sa nu imi fac repede un cont si sa adaug si eu cateva cuvinte. Imi are rau ca traim intr-o lume atat de falsa si ipocrita. Toata admiratia pentru tine Ella, asa cum esti tu de "obscena"... cred ca judecati aiurea totul! In primul rand ea avut curajul sa se exprime, sa isi expuna niste ganduri si niste trairi, fie ele fictive sau reale, fara ocolisuri! Hai sa fim seriosi si cinstiti macar cu noi insine, toti vorbim asa, sau cel putin o gandim... Este numai un pas sa postezi un blog la modul Ellei, fata de cum suntem noi!!!!
Bravo Ella! Te admir enorm si ma enervati voi restul care inafara de a judeca, nu sunteti in stare de nimic!!!!
P.S. sa iti expui parerile si sa ramai in anonimat, da dovada de lasitate!!! macar aveti simtul personalitatii si nu mai postati comentarii sub semnatura anonima!!!

allye spunea...

i choose to say "nothing"

putzica spunea...

Ba nu stiu ce atata agitatie si comentarii pt o chestie care in Romania se intampla la ordinea zilei. sunt sute, mii poate zeci de mii care sug pula pt. ceva (daca nu e vrajeala felicitari pt tipa asta ca macar recunoaste). personal si eu cunosc 2 tipe, una o suge pt un seat leon su una pt un citroen si-si mai iau si bataie ca e cam sadic sponsorul lor. mare vrajeala, o poveste ca atatea altele

putzica spunea...

tot eu: si care pula mea e diferenta dintre mine si ea, ea care a supt pula si macar a ramas cu un pasat si eu care-mi pup sefii in cur pt un cacat de logan de firma (pe care o sa mi-l ia inapoi dupa ce o sa plec si-or sa-mi mai dea si la miue)