marți, 25 martie 2008

vara e aproape aici

da...eu cam pentru asta traiesc. e singura perioada din an in care sunt cu adevarat fericita.
mult verde peste tot, lume imbracata sumar si subtire. stiati ca vara, 7% din populatie nu poarta lenjerie intima? nu stiati. problema e ca jumate din aia 7% sunt persoane peste 40 de ani, asa ca daca vreodata sunteti intr-un mijloc de transport in comun si vine un miros taare nasol dar totusi cunoscut, sa stiti ca este de la o astfel de persoana.
bun, inapoi la idee. la vara imi pastrez obieciul pe care-l am de 5 ani incoa. la mare o luna de zile.
nu prea aveti timp in viata asta sa va imaginati cum pot sa ma distrez acolo. baie, betie, iarba (de fumat), topless, sex, inghetata, inghetata pe sani, sampanie pe aceiasi sani, plimbat cu bicicleta pe faleza de rasarit, mers in club in fusta si fara chiloti. e absolut genial sa nu ai PUDISM!!!!
imi amintesc de anul trecut de un baiat simpatic foc, caruia la un moment dat i-i introdusesem limba in gura, si aveam o fusta alba, putin sub genunchi, si nu stramta. urasc fustele stramte. si saracul baiat s-a facut mai rosu decat un drac cand a pus el mana din greseala si a observat ca nu port chiloti. n-am mai avut ce sa-i fac, a plecat si nu l-am mai vazut. era virgin? probabil. sau poate avea ejaculare prematura. nu stiu. cert este ca vara asta, am sa incerc sa am o luna...de parca ar fi ultima din viata mea. deci, baietilor, haideti pe la mare, nu se stie cand ajungeti in mine ;;)

11 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte tare blogul, chiar daca e doar o fantezie tot e tare si daca e real e tot la fel de tare. Felicitari Ella, buna idee, prea multe bloguri despre problemele lumii si despre ce a mai aparut in nu stiu ce domeniu. 4300 de vizionari cu 5 articole. Ce pot sa spun? Decat "sex sells". Tine-o tot asa...o sa mai revin...

Ella spunea...

de unde iei statisticile? :)

Bridge spunea...

ella, tu esti un fel de Belle de Jour.Mie mi-au placut la nebunie cartile acelea,sunt foarte incitante si foarte istet scrise.Sexul nu e un sport,e mult mai mult.Uite un mic rezumat, in cazul in care nu ai citit cartea.Si mai sunt.

http://bridgeroom.blogspot.com/2007/09/aventurile-intime-ale-unei-prostituate.html

Bridge spunea...

o damn..nu merge linku' aici..

Ella spunea...

pana una alta-ti dau eu sa citesti ceva la namtigari pe blog :)

http://namtigari.blogspot.com/2007/07/prostituata.html

Bridge spunea...

ia sa vedem.

Bridge spunea...

baiatu' scrie fain.iar eu sunt de parere ca uneori inocenta se impleteste intr-un mod incredibil cu decadenta.am scris-o si eu.see you at your next post, stranger.

psy.real1ty spunea...

Tare

Sergiu spunea...

"baie, betie, iarba (de fumat), topless, sex, inghetata, inghetata pe sani, sampanie pe aceiasi sani, plimbat cu bicicleta pe faleza de rasarit, mers in club in fusta si fara chiloti. e absolut genial sa nu ai PUDISM!!!!"
1. Da' e genial sa nu fii pudic!
2. Sa ma anunti si pe mine cand mergi la mare!!!!
sper ca pe la jumate la Iulie, atunci e sezonul campion de mers la mare :>

Ella spunea...

bun, pai iti spun asa. o sa fiu in iulie la mare, si o sa fiu intre eforie si vama veche. vii sa ma cauti? ;;)

Anonim spunea...

nu-i plictisitoare viata asa?